torsdag 20 mars 2014

Ingen AT-intervju för mig

Det blir sannolikt ingen AT-intervju för mig. Min handledare sa idag att hon hade blivit kallad så då har de redan gett besked till dem som får komma. Tråkigt för mig men inte helt oväntat. Å andra sidan kan jag vara glad över att jag inte behöver ha en interju att bli nervös för. Jag kan också glädja mig över ett praktiskt prov som jag klarade idag. Då jag kört på ett sådant förut blir jag hypernervös numera inför dessa prov trots att jag borde ha hunnit med att bli avtrubbad vid det här laget.

5 kommentarer:

  1. Nej men vad tråkigt. Bättre lycka nästa gång!

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Jag har precis hittat hit via en annan läkarblogg och jag är i ungefär samma sits som du var för några år sedan! Jag är 34 år, har två barn födda 06 och 09 och i höst ska jag börja plugga till läkare. Det känns SÅ spännande och läskigt och kul -allt på samma gång! Många gånger har jag hunnit tänka att jag inte kommer att fixa det, med barnen, ekonomin och tidspressen. Så din blogg kändes som mitt i prick, jag ska lusläsa den!

    Och lycka till, nästa gång får du komma på intervju!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad roligt att du hittat hit! Lycka till med allt du har framför dig! Det kommer att bli roligt.

      Radera