onsdag 2 februari 2011

Godkänd!

Jag klarade tentan! Helt otroligt. Inte många poäng över gränsen men på rätt sida. Det var så att jag skrev fel tenta. Jag skrev en omtenta för en kortare tidigare variant av kursen med nästan samma namn som smugit sig in i högen med ordinarie tentor. Eftersom jag satt på samma rad som mina kursare hade jag inte en tanke på att jag kunde ha fått fel. Kom på misstaget när jag gick ut ur tentasalen. Då var det 5 minuter kvar av skrivtiden. Sprang tillbaka och fick sitta en timma till efter att övriga kursare hade gått... Ca 1/3 av frågorna hade jag inte svarat på så jag hafsade ner lite svar så gott det gick.

Det känns så oerhört skönt med G eftersom det hade varit svårt att ladda om nu med sjukt barn hemma. Min yngsta har antagligen någon slags magsjuka (kanske rota) och ligger hemma idag. Har varit en tuff natt...den som började så bra och fridfullt.

4 kommentarer:

  1. Grattis! Det är så skönt att kunna lägga en termin bakom sig. Hoppas barnen kryar på sig.

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket! Jo det är en verklig lättnad :) .

    SvaraRadera
  3. Varje avklarad tenta är ett steg närmare examen. Snyggt!

    SvaraRadera
  4. Tack! Tiden går både fort och långsamt på något sätt. Fort när jag tänker på hur snabbt barnen växer, långsamt när jag tänker på hur mycket som faktiskt hänt de senaste åren. Nåväl, hur som är det skönt att inte behöva plugga på en omtenta den här gången :)

    SvaraRadera